haj

Ja nu ska ja berätta en saga för dej. i Tisdags var hemma hela dan o inte gjort ett piss tror ja e inte helt säker. i onsdags red ja o sen åkte ja till stenby där bosse, piiine o från deras klass hade fixat halloween party o eroll var så klart med ;) men ja drog typ vid 10 så tråkig som jag är. men ja skulle till stockholm dan efter. Ja som sagt var ja där igår med mamma vi hade både trevligt och otrevligt. ja hatar när de e så mycket folk som det är där blir så stressad hela tiden köpte min tröja ja letat efter länge o lite mera saker. vi åt på en mandarinrestarurang, ja smakade sushi men det var inte min grej så att säga, bläckfisk var inte så smarr de heller smakade som gummi  :P sen hälsade vi på min kusin som flyttat dit men de var ju bara värst o gå dit men hon hade det mysigt där. sen åkte mamma o ja tunnelbana tillbaka till centralen o tog tåget hem.idag har jag tävlat men råka ju klanta mig lite men shit happens :P snartska ja äta pannkakor sen  tror ja att ja ska åka in till stan o hjälpa min kusin o flytta sen får ja se vad som händer ikväll. imorn måste ja pluggar har sagt de varje dag det här lovet men orka. hälsa på farfar o moster imorn tror ja ska göras också. ha det trevligt bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0