hej hej

onsdag idag då de går fort bara 32 dagar kvar till julafton nu :D det är lite kyligt inne så sitter med vantar o skriver lite svårt men de e schönt! idag har vart en lång dag i skolan men nice ;) adhd med hoan idag :D så roligt sen en himla uber skön foto lektion som blev för porrig för min del ;) ML o ja gick till candy land o köpte aldeles för äckligt godis hennes var inte åkej! men mitt smaka gott o e slut nu=) så skulle behöva ut o springa men de e ju mörkt kallt o så regnar det säker o vem vill veta vad som finns inne i den djupa b-town skogen ;) massa vilda djur o tomtar o en o annan räka också som kanske nyper mig i sjärten så hårt att  ja kommer få ett sår som never kommer att läka så ja måste söka upp doktorn som måste känna o klämma i rumpen och sedan få för sig att skära av en bit som han och hans fru ska fritera till middag på lördag tillsdess ska skinkan ligga i deras frys som står i deras skabb garage medans som har gudomligt sex i lekstugan medans jag har fått lov att flytta ut på gatan där ja kommer frysa sönder muin såriga rumpa så jag inte kan gå längre så jag blir liggande på fridstadstorget i eskilstuna city där alla pundare snor mina kläder o blod och sendan kommer de 13 agresiva hyenor som äter upp mig bit för bit SAKTA. och därför tror jag inte att jag ska ut o springa men istället kanske jag springer några varv på toalettstolen för det tror ja bränner bra med kalorier på men mjuka o feta magen. eller så ber jag grannens hund att jaga mig då kommer ja få ordentlig fart o benen. o nu börjar fingrarna bli lite varma efter denna erotiska uppsats av örnens syster biffen som inte ska nämnas vid det korekta namnet. nu kanske det räcker med filosofiska tankar för eran del så att ni få som kommer att läsa det hära inte får så hemskt många mardrömmar inatt ;) för ja vill ju inte att nån ska komma krypande till sin mor o lägga sig för att dom är så rädda för den store gorillan som luktar svett mellan långfingret o pekfingret. men du just du ska ha det så jätte bra i ungefär 14 minuter efter det hära :D puss hejimage2

Kommentarer
Postat av: Jeja

hahaha vad är det för fel på dig ;D

2007-11-21 @ 20:02:46
URL: http://like-you-suck-it.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0