mail mother fuckers

haj haj firre joe ja ska in i badrummet men där är mamma så då skiver ja lite pytte lite här istället. kollade på film i skoaln på moronen sen utvecklingssamtal med mamma o min metor Ulla haha ja vet inte va dom höll på med men de sluta med att båda dom satt o grina :P ja sen åkte mamma o ja o åt kina mat :D göö gott sen tandläkaren där sköterskan bor granne men min farmor hon hade kort på mig när ja var 2 yers old liksom :P haha rund o gå då skulle ja kunna tro. sen åkte vi till tuna park o nu vill mamma att ja ska köpa en skidhjälp o ha på mitt huvud men får se hur de blir emd den saken. jo ja bytte en sak på classes shop osså. sen red ja ett tag men de e ju tävlingar så fick rida i gamla ridhuset as trångt. jo after catriiin för att fira lilla cattis hon fyllde emo ;) piiine, ida o sofia var också faktist där. tacos, film, porr, emolek o snöhög :D yes sen när pappa körde så slira han lite på vägen hihih trevligt med så här mycket snö skulle kunna äta upp allt nu med det samma :D el kanske ja ska göra de imorn när ja har vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0