Måndag

jo en måndag snart klar :D ja vill bara att de ska bli jul lov nu nu nu!!! men nu tror ja de e 12 skoldagar kvar. färgade håret idag men de vart inte så bra syntes bara i hårbotten men de e blött nu så får se hur det blir imorn när det är torrt. ja kollade på gamla kort på mamma, pappa o R. Det kändes lite jobbigt att kolla på de men det känndes även skönt på nått sätt för dom hade jag inte sett tidigare och det var många från slutet. O asså jag ska sluta att vara så tjurig o gnällig för jag har ett bra liv inget att klaga på. från och med nu ska jag lägga min energi på sånt som jag vill göra o inte på massa onödiga saker.

Imorn ska ja på clinic på vilsta tror det skulle vara linda heed som skulle komma.  Jag ska börja att komma på tusen saker ja vill ha i julklapp, det är något jag kan göra när jag ska sova men man glömmer alltid bort dom när man vaknar igen men men de kanske kommer tillbaka senare annars var det nog inte något vikitgt :P
hehe när jag skulle handla färgen på h&m så tänkte ja andvända kontater men de gick inte för det hade blivit vin fläckar på 100 lappen så hon i kassan sa att ja skulle gå till banken o lösa in den men det var sån kö så ja hann inte. men saken är den att örn o pappa sa att det är så dom ser ut vid värdetransportfrån dom spruta typ på sånt rosa att det såg precis ut så haha men ja har inte rånat nån ju :P men på banken kanske dom tror de thhaa polisen kanske tar mig :D men men slut men kvällsdrömmeri nu :P ja tror ja ska stänga ned snart o sova men ska fixa lite till sen så. 

sov så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0