bree

I lördags firade jag jossan hemma hos henne hon fick en naken neger och en falukorv utav mig hoppas att hon blev glad :D På söndagen tävlade jag på vilsta o de gick ganska bra kom trea alla fall men det har ju gått bättre förut men ska inte klaga:P Idag har kukskolan vart min sysselsättning alldelse för länge var ju tvungen att vänta på bussen jeja hade ju somnat, han hade mitt busskort ja blev lite lack ett tag där men de gick över när jag såg henne igen :D o så hade ja ju vart lite busig mot henne så då måste man vara lite snäll :P nu ligger ja o kollar på film från ja var liten haha ja till min bror: men lilla henrik jag ska hjälpa dej, sen blir ja ledsen för man drar i min tröja lite :D men de e kul o kolla på¨fast de e pinsamt så som man vart sörru. Ska bli en bättre dag imorn hoppas ja altså lite snällare image1

Kommentarer
Postat av: josephine

haha klart jag blev glad över presenterna :D

2007-10-23 @ 14:09:29
URL: http://piiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0