fuck it

ja tycker det är så jävla dryg med vissa saker. och jag ska sluta att bry mig om det för jag tänker inte hålla på o tjata o greja ja har andra saker för mig. mm hoppas ingen känner sig utpekad men vissa kan inte hitta sitt rätta jag och bara förändrar sig hela tiden till någon man inte är utan någon man spelar. Det är inte sådan vänner jag vill ha, sådan jag kan lita på, det är det viktigaste. Men ja ska inte sitta o anklaga folk för nåt som kanske inte än stämmer, men det är bara mina känslor just nu o det står jag för!

Kommentarer
Postat av: camilla

emma du måste fylla i såna där personliga saker så man kan hitta dig när man söker på dig, så jag kan ha dig som kontakt på min blogg.

2007-10-29 @ 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0