goder afton

jo idag har jag vart i skolan ett tag hade en mattelektion i skola men vi fickade då för jessica ska sluta så då bjöd hon på fika. jag hoppas att hon kommer få det bra. sen efter skolan åkte  ja till farmor o sov sen så fick dom besök av en finsk granne som pratade fort mycket fort så då vaknade jag farmor hade bakat bullar :D min moste skjutsade mig till ridningen sen o de var nicce ;) ja kollade nyss på underbara älskade de e segt med draman men den var ju lite sorligt så de gick an. men mamma var ju bara så jobbig hon prata hela tiden "åhh vilket fint hus, jätte fint är de ju nej gör inte så" haha så bet hon mig i handen när jag försökte få tyst på henne. Imorn ska jag städa mitt rum o handla matför ja tror linn, ankan, milla o kanske jeja skulle komma o grilla o ha gruppsex sen :D skönt! men nu ska ja sova tror ja nå hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0