Halv 8 hos mig

Idag är det andra advent alltså enlige mina beräkningar är det två helger kvar till julafton soft.
Var i vilsta imorse var med på en blåbärs tävling gick ganska bra. Åkte hem o tog en promenade somnade vid tvn. Sen kom bo, cakkrin o häng patt vi hade romantisk middag för fyra halv 8. Gö go mat jag som gjorde den ju ;) 10/10 toasters. Vi lkete kurragömma, botoxs leken och busringde till alla. Himla skön söndag faktiskt dom brukar oftast vara sega men det kan jag inte påstå. Just nu är jag trött som fan men är hungrig också men benen är så himla trötta så dom orkar inte bära ut mig till köket så ja sitter kvar och ber till han där uppe att en fågel ska just ikväll krashlanda i mitt fönster så ja kan fritera honom och sedan äta han rå med vildris till. Men chansen är 1 på 123456789 så jag tror ja spara mig till frulle imorn. Ska sova ,länge som fan till  typ 10 :D ska på studeibesök vid 11 sen bara yvå lektioner till. o typ inga dagar kvart till jul lovet heller. skönt!
 

Mera bilder nån annan gång har massa bilder ja skulle kunna lägga upp men ja ska sätta batterierna på laddning nu tror ja hejpa haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0