Vilse i B-town

Sant jag har varit totalt vilse i b-town skogen idag. Var ute och red i skogen o skulle  testa en ny väg men det gick inte så bra. Ja trodde att spåren skulle synas så att det bara var att vända hem men nej dom såg jag inte. Det var påväg att bli mörkt så började få lite panik eftersom jag inte hade en aning om vart vi var nånstans. Tror jag gick runt i cirklar o leta men det var stopp åt dom flesta hållen o jag visste inte om ja hade gått åt det hållet det såg likadant ut överallt. Men kom till ett litet kalhygge tillslut o ja kände igen mig men kunde inte komma på vart jag var nånstans men ringe lotta o förtvivlan men hon var i stockholm o kunde ju inte göra så mycket men hade ett hum om vart ja var nånstans. Var inte långt hemmifrån men var uppe på ett stort berg el liknande så var ju inte så lätt att hitta en bra väg ner när man hade hästen med sig som inte är nån bergsget precis. Hamnade i ett kärr också tror lakris klev lite på benet när han inte fick fäste med fötterna men var så löst men mitt humör vart inte bättre det var ju nästankolmörkt så började bli lite brottom att hitta hem. Jag vart så himla glad när jag hittade ut på vägen. Vad skulle jag ha gjort om ja inte hittade hem? Var genomblöt o genomfrusen av all snö o ingenstans att ta skydd. Jag vågade inte tänka vad som skulle ha hänt annars. Ush ne i fortsättningen inte nya upptäckter i skogen det kan ju sluta illa.

Var helt slut när jag kom hem så vid 7 nånting däckade ja i sängen o sov till tio o vart pigg. Börjar bli lite trött nu igen så ska kanske stänga ner snart. Fiskedamm o film i skolan imorn. Skönt att slippa jobba massa för det är ju bara två fagar kvar till jullovet =D pusshej

Kommentarer
Postat av: C

Men emma då :O

2008-12-17 @ 07:20:13
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: C

Du är utmanad! :)

2008-12-19 @ 12:59:38
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0