bortgjord

today är det tisdag min andra dag på praktiken ska faktiskt bli roligt, ja börjar kl 14.20 sen slutar ja 22. Så igår var då första dagen ja kom dit vid två taget sen så fick ja en rundvisning o lite sånt ja hade ingen aning om at brännskadade och skallaskadade patienter hamnade på kirurgen men de gjorde dom tydligen men det ska bli intressand och se det med. Men inte ska ja vara på mag och tarmsidan för att hon ja går med har bytt skift men annars ska ja vara på den sidan med bränn och skall skador. Men det värsta var att man ska byta om nere i kullverten hon var nere och visade mig men sen när ja skuller ner dit själv så ja gick de inte lika bra a virrade runtdär som ett ja vet inte vda det hela slutade med att ja gömde mig bakom ett skåp o bytte om där tur att ingen kom och såg mig skulle ju ha trott att ja var hög säker så sjukhuskläderna fick följa med mig hem idag och idag hopppas jag att dom inte behöver följa med en dag till :P sen åkte ja in till stan med bussen och gick till körskolan o nu klarade ja c provet :D yeee så inte så jätte långt kvar nu och snart så ska ja åka in dit igen innan jag börjar praktiken men ska byta om o göra mig iordning först sen så :P

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

haha virr emma ;P

2008-02-26 @ 11:16:28
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0