lördagg

jo ja hade ju sagt att ja skulle skriva varje dag men ja har helt enkelt inte hunnit har inte vart hemma nånting knapp sen i torsdags morse. Därför att ja åkte till sthl med girlsen direkt efter skolan för att gå på rockbjörnen.
Vi tog swebuss dit för 24 kr nice prise sen åt vi på burgerking o sen tunnelbanan till globen o där tog vi en sväng i deras shoppingcenter :P sen gick vi till hovet för att sendan komma in o väna där o så vidare o sen kom det igång o de var massa massa skoj hela tiden :D bland annat så spelade: tensta,petter,sahara htnights, winnerbäck, mado diao, simpel plan o massa mera :D ja vill bara tack tjejorna för en vonderbar kväll :D måste göras om! o igår var ja trött när ja skulle till skolan så ja kom till gympan för den ville ja inte missa för vi skulle simma i badhuset o ja simmade 35 längder. var trött efteråt men snygg o ja gick förbi stan efteråt hon köpte present till en kompis o ja köpte ett par gula skor :Defter skolan skjutsade pappa mig till stallet för att ja skulle rida privatlektion med evelyn ja var så trött o ont i huvudet men det gick ganska bra ändå kunde ha vart lite mera fokuserad sen var vi snälla o mockade innan vi skulle rida nästa lektion o ja åt görbis som mrs E tog ifrån mig. Innan den andra lektionen började ja må riktigt piss halsen,  huvudet, mådde illa så de blev ju inte bättre när man satte sig på hästryggen men ja var ändå riktigt stolt för min insatts :D ja skulle ha åkt till piiine o kollat på film men det orkade ja verkligen inte så ja åkte hem o la mig vid 8 haha o vaknade 9 imorse så sov ett tag men det var skönt :D idag så skulle kanske mamma o ja fika med min kusin som är i stan nu =) eller så gör ja några läxor o städar mitt rum. me ha de bra där ute. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0