Sunday

tjo bree små kids! nu har snart hela söndagen gått =( så imorn e de skola som suger pung. men idag har ja alla fall vart med criin ett tag vi kollade på film i am legend den var hyfsat bra. sen har ja faktiskt gjort engelska och psykologi läxa men ja gjorde aldrig de ja hade tänkt att ja skulle göra nämligen historia som ja har ig i för tillfället för den där jävla uppsatsen o massa cp sakerna! nån som e insatt i nationalismen spliuttringen av det osmanska riket el nåt sånt eller imperialismen? skulle vara till stor hjälp :P haha

Just nu ligger pelle i min säng o hårar men han är söt även fast ja vägde han o han gäger för fan 7,5 kg asså det måste vara nån granne som matar honom för han får light mat o typ en dl per dag. Det måste vara så.

Just de min lilla hamster Svea har dött idag =(  .R.I.P. 

Kommentarer
Postat av: Linus

jag kör på krekolas i nyfors ;D

2008-01-27 @ 23:31:36
Postat av: Linus

dom är kungar ;D :D

2008-01-28 @ 00:35:24
Postat av: C,

Katten åt upp svea tror jag.

2008-01-28 @ 15:29:21
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se
Postat av: Emma

till camilla:haha nee de gjorde dom inte :P
Till linus: som fan ;) hur långt har du kommit? :D

2008-01-28 @ 19:07:07
URL: http://émmatarnell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0