Today!

yes typ år och dar sen ja skrev men nu hade ja tänkt att ta mig lite tid. yes Så ja ska telling a little story for you: idag har ja vart i skolan glömde att ställa mibilen på alarm igår så mamma väkte mig o ja tog 9 bussen men skönt var det. sen bajskorvmustash i skolan typ till 2 men det var ändå en soft dag för imorn så börjar vi kvart i 11 istället för tio över 9 :D den är alla fall bra men ja ska åka o hälsa på farmor innan så det ska bli kul :D efter skolan så gick ja till körskolan för att sitta med teori o ja får hela tiden typ ett poäng fråg godkänt det är så irriterande men ja ska fan fixa cdet snart! sen träffade ja mina babes o lyssnade när lill cattis sjöng det lät verkligen as bra! det är verkligen hennes grej o modig var hon också! sen gick ja tillbaka till bilskolan o träffade papi som följde med när ja körde min andra körlektion :D o det gick as bra :D o ja hoppas att det kommer gå bra sen med. ja hjälpte Örn o steka nudlar för ja e bra på de! ;) o det var gott o så har ja gjort klart en engelska sak som skulle ha vart klart för typ 346 dagar sen o snart snart ska ja göra nån annan läxa om ja inte kommer på nåt viktigare o det kommer ja att göra: hehe.

I lördags så arbetade ja sen drog ja tll bussen o mötte piiine o milla där så vi drog till criin o hade lite mysssss sen till en sugig fest i skiftinge o den sög hårdare än jeja! men trevligt hos criin alla fall. i söndags på pallrade ja mig upp tidigt för ja skulle köra till västerås för atthämta min dator som vart på lagning för länge! tog typ ett år o vi fick ett virus program för att det hade dröjt ut på tiden sen ikea ja köpte ett bord. o kollade på hööks också men ja köpte inget där för ja väntar på ett paket från börjes som aldrig kommer men ja hoppas det kommer den här veckan men man vet aldrig.

På fredag har ja privatlektion med evelyn tha man! o på gympan ska vi till badhuset porr porr poimage3rr! o så måste ja bara säga att sandra o ja ska till romme den 31/1 så edt blir en liten uppvärmning till vecka 8 då ja ska me bosse till funäs o lira i backen :D:D:D 

Yeee yeee ja ska försöka att skriva lite oftare men det kommer ja nog göra nu när min dator e tillbaka. ska försöka att skriva varje dag men det är inget som ja kan lova!

Kommentarer
Postat av: C,

Du måste skriva varje dag, annars blir jag ledsen :(:( och du vill väl inte att jag ska börja stortjuta bara för att du inte skriver.

2008-01-23 @ 08:41:50
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0