yes

okej mitt andra inlägg idag o de e en bra insatts :D o ja e glad som ett piggsvin för imorn ska ja på rockbeary :D ska bi fett kul me criin, piiine, rumpa o bossen. vi kommer att rocka loss fett! hehe nästan. kommer massa bra band bland annat sahara hotnights & mando diao! ska åka efter skolan eller ja vid kvart över tre ja sluatar egentligen fyra men de vill ja inte.
Dagen idag har vart bra förutom att ja glömde mobil busskort o nycklar o hela skiten hemma imorse! de var lite svårt ibland för man e så van att alltid ha med sig dom sakerna men de löste sig sen :D hade förstafotolektionen med min gamla lärare ja hade i 6:an haha det vara ju bara ja som tog kort men de gör inget för min del för de e sköj. min feta padda pelle har var gaulen idag typ hoppat i gardinerna även fast han är fet o väger 6 kilo men nu ligger han i min säng o grisar. 
Ja har såna problem vad ja ska ha på mig imorn det har ja ingen aning om skit svårt var länge sen ja var på nån större konster typ bara såna på stan o liknande inte i stockholm liksom :P  hej då

Kommentarer
Postat av: Bosse

Har du Thomas nu igen, hahah
Jag vet inte heller vad jag ska ha på mig imorgon :P

2008-01-23 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0