Midsommar

Det suger att skriva blogg men eftersom den där camilla lyktberg ungefär är min enda läsare så ska jag kanske give here one. Jag har inge intressant o säga heller men jag kan ta alla tråkiga saker istället. Just nu håller ja på o lägga upp bilder på bdb från midsommar. Det är inte så ofta det sker heller men det är så tråkigt roligare o kolla på andras bloggar o bilder så fortsätt med det ni som gör :D I fredags var det midsommar som du kanske redan visste, hja visste om det alla fall . Dagen började med att arbeta 7-16 storhelgs ob så fett me cash kommer ja få. Sen djura hem o göra iordning sig för att sedan åka till bonde malin ute i näshulta. Vi partade så klart ute i henne ladugård det var sweet som fan. Vatten pipa o lite annat softish. Var inte så mycket folk där med det funkade ändå. Bo o ja sov över i  den röda ladugårn det var läskigt och varmt. Kände mig inte som fina fisken dagen efter om man säger så men det får man leva med ibland. Åkte med mamma in till stan för att handla blommor. Stäng lite här o där men på ett ställe var det öppet men du får inte veta vart! Sen skulle Mor lämna skit hos min moster o hennes katt är fet. Och jag mådde bra. Sen äntligen fick ja åka hem efter typ 365 dagar. Då sov jag sen käkade mat. Sen vart man ju litte piggare så då kunde ja ta bilen med lisa o rida en sväng men man hade väll inte världes bästa koncenteration men men de gick ann. Bara att lill bajsen rymde o var allmänt dum.
Idag var ja uppe tidigt för att åka iväg o rida innan vi skulle iväg till grandmother. Hon hade köpt massa god mat så ja levde gott som fan kan ja säga. Röjde gärnet med små kluttarna ja berättade läskiga och då menar ja läskiga historier om små troll typ 5 cm som lever i skogen och nypps hårt om du kommer för nära dom. Men då började dom bara nypa mig. Det var inte skönt. Och så klart var det jag som skulle köra hem så vart inge snaps för min del fick kolla på när alla andra hade kul =( =( fattaru det? hur det känndes liksom va?????? ne det gör du inte. Du kan inte de. Jag känner att ja har massa energi o ta ut det kanske märks? hej då

Kommentarer
Postat av: c

:D

2008-06-22 @ 22:18:35
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: cattis

jag läser emma pemma :)

2008-06-22 @ 22:35:04
Postat av: josephine

jag läser hörreduuu! :D

2008-06-22 @ 23:20:14
Postat av: Jeja

Fan jag läser också ju =)

2008-06-23 @ 12:53:40
URL: http://like-you-suck-it.blogspot.com
Postat av: bosse

jag är en mycket trogen läsare ska du veta :)

2008-06-23 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0