Peace and love

Snart är det dags! börjar bli lite nervös o allt sånt. Jag har ju aldrig varit på något sånt hära förut men ja tror det kommer bli super duper kul :D Är det någon mera som ska åka dit? Håller på o fixar en skiva som vi ska ha i bilen med massa gamla godigar hihi laddar ner lite fräsht också. Idag har ja inte gjort ett skit heller. Jo lagt in bilder från mobilen o stekt ägg till örn och det var snällt gjort. Eve skulle komma efter sex får se om hon har lust med det :P Ska iväg och rida snart också tror ja nu har mamma o pappa kommit hem så kan ta bilen måste ju spara på krafterna orkar inte cykla :P Just de pappa har varit o handlat så ja ska göra ett försök att göra egen cider men vet inte hur det kommer sluta blir väll att flaskan sprängs eller nåt. Pappa hade ring på en anons om en båt som vi var nere o kollade på nu men den var inte okej. Hoppas att vi hittar en annan för det är kul o köra båt. Mamma tjatar bara om att ja ska göra mat med henne men ja var plötsligt inge hungrig längre för ja orkar inte resa på mitt feta arsle o hjälpa henne. Jag kanske men bara kanske orkar om ett litet tag när ja har vilat upp mig lite. Ha en bra dag puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0