Regn

Eftersom att jag har skaffat mig fyra läsare så kanske ja ska skriva ett till inlägg =) Idag har jag inte gjort mycket var iväg med lisa o red förut klarade oss undan regnet precis så det var skönt. Tog farväl av henne också, hon ska ju till Florida i tre veckor ärså jävla avundsjuk men ja får nöja mig med att åka till peace and love ett par dar. Nu har det löst sig hur vi ska komma dit. Bos mamma och Malins pappa ska köra oss det är så himla snällt! Vet inte hur ja ska packa bara nån som vart på festival o vet hur man gör? haha ja har ju bara varit på små saker förut inte nån sån här stor ju. Men det ska bli fett med kul alla fall. Ikväll tror jag att jag ska glutta på film det är ju så tråkigt väder. Om regnet lättar lite så kanske ja går ut o går en sväng men det tror ja iccke. Ska försöka komma upp skapligt imorn innan 12 alla fall. Åka iväg o rida skapligt sen ta en långpromenad sen vid sex taget kommer pevelyn förbi :D. Japp sen äre onsdag då tror ja vi skulle åka o handla mat inför peace sen är det TORSDAG då åker vi! fett me smörigt! Ne ja måste ta o röra på mig nu ligger bara o tjockar mig hela tiden. Puss hej

Kommentarer
Postat av: josephine

emma, jag vill spela med dig! :D

2008-06-23 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0