En liten rosett

LÄnge sen det var jag skrev så var nog på tiden :P. Jo idag skaffade jag en till liten rosett det vart en blå & gul så jag är nöjd även fast jag missade lite. Så var det blåbärshoppning i måndags och då kom jag runt banan så det är jag också glad för. Och i fredags så var det blåbärsdressyr då kom jag två så kul det med.

Annars har det väll inte hänt så mycket den sista tiden. Släkten var här i söndags för o fira mig fick pengar och presentkort. Evelyn var här också och imorn ska hon hjälpa mig o plugga för jag är ju så himla dålig på det om man jämnför med henne :P haha jävla mvg barn. Nu kom jag inte på nåt mera ja skulle kunna skriva så det får räcka för den här gången ha en bra dag puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0