Ny vecka

Andra veckan på praktiken och idag börjar jag 14.20 skönt för ja kommer sluta åtta då :D nu ligger min pelle brevid i min säng o kurrar han är så snäll. Just nu håler jag också på och kokar nudlar så ja står mig hela dagen :P även fast man inte gör de på nudlar men ändå. Igår så var ja hemma hela dagen o läste teorin som ja snart ska se till att klara :D yes. I lördags var ja med cattis vi käkade spicy hot o var med nån vänn till henne. Ja har hittat en piknick portfölj som ja har tänkt ta mid mig till peace and love ;D hehe den e rosa o skit het men den ska pimpas lite först sen kommer den bli super perfa! Jag har sommar jobb också :D så det är fixat o klart. Ska bara kolla vilka veckor ja inte kan jobba. Imoprse gick ja faktiskt upp vid åtta =) det kändes faktiskt bra har varit ute o gått o städat o hunnit med endel. Men det är väll för imorn kommer de bli tvärt omja ska ju upp vid 5 då =/ men sen e ja ledig på onsdagen så då ska ja gå på stan med lilla milla sen till skolan. men nu ska ja kolla krubbet o kanske äta upp det. ha de!

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Haha het väska :D

2008-03-03 @ 21:37:26
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0