Rubrik

Tja allt trevligt folk som läser min tråkiga blogg som ja inte skriver ofta men idag är en sådan dag när ja hade tänkt att skriva lite :P Imorse var ja hos min kusin som fyllde år =) 22 years old hon hade köpt en in lägenhet sen så började jag praktiken vid två så slutade vid åtta idag. Det har vart trevligt där idag med, ska dit imorn med en dag tur börjar vid 7 taget men sen på måndag är jag ledig. Har bara tre dagar nästa vecka på praktiken. Och på tisdag fyller jag år :D Bli feting kul. Funderade på om ja ska dra hit homies nästa lördag men ja vet inte hur det blir med den saken, m & p sa att dom inte visste om dom kunde vara borta så länge så det känns inge kul man kommer ju inte in till stan på nåe vis heller så får se hur det blir med den saken :P

Igår var jag ledig hela dagen skönt! Så jag städade faktikst hela mitt rum. Gick igen garderob o lådor och allt så slängde en hel del saker så det känns skönt att ha lite ordning ska försöka att hålla det ett tag också. Sen så åkte jag till stallet flum flumm med gay hela kvällen :P Vi red program också men ja blir alltid så nervös så fort det börjar kallas "tävling" hehe så det gick inte så bra men ja tror jag ändå fick 171 poäng på LB:1 men ja ska vara med på en lite tävling nästa vecka så då kankse det går lite bättre om jag fokuserar lite mera. Men hästen kändes ganska fin inte helt igenom men han kämpade på bra =) Jag vet inte när det var jag skrev sist så kanske ska ja berätta på lite bara :P

Ja tror det var i torsdags som ja skulle ha träffat jeja. Jag var på praktiken på dagen sen skulle jag åka ner till stan för att möta henne men ja vart sen och fick ta nästa buss så ja vart lite senare skickade sms men skrutten hade inte mobiln på så hon såg inte det :P men men hon var inte kvar när ja kom till stan så ja knallade runt med förhoppning att ja skulle möta på henne men icke :P så ja tog kontakt med min big mamma så ja åkte hem med henne istället. Så jag hoppas att hon kan gå på stan med mig nån dag den här veckan annars får jag gå med nån annan med det var så länge sen ja träffade henne och så ska hon ju åka till Egyptien under påsklovet. Får se hur det blir.

Och i onsdags så var jag i skolan i hopp om att få gå på en fotolektion men då skulle vi till konstmuseet! Bajs så tråkigt inget jag gillade men får se hur det blir nu på onsdag :P Jo sen var det  tisdags som ja träffade på lilla rått linn men så får man inte kalla henne men det var så länge sen ja sa det så jag gör det ändå sen tror ja ändå inte att hon brukar läsa här :P

Synd att ja inte var på praktiken igår hade tydligen varit mycket en dator som blev stulen av nån pundish och tre hjärtstopp så det var en hel del igår kan jag tänka mig. Men ja tror ja ska gå och sussa snart ska ju upp vid fem halv sex imorn :P skönt som fan eller inte men tur att det ärså kul som det är annars hade ja inte orkat upp på mornarna. Och jag hoppas att jag får jobb där i sommar eller kanske eftert skolan för det skulel vara roligt. Så om ja får vara där i sommar så kommer ja typ jobba hela lovet eftersom att ja kommer jobba på solåsen också eller ja kan ju tack nej men ja tror inte att ja kommer gör det :P men behöver lite cash så det blir nog bra.

Ne nu har ja skrivit på tok för mycket så ska avsluta detta inlägg hr med ett God Jul och ett riktigt gott nytt år! på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0