Dagen= bakis=jobbigt

Har varit sjuk bakis idag som inte har varit roligt. Var ut med malin, linn, sandra o bianca på krogen igår. Var mycket trevligt =) sov hos malin sen o vi vaknade inte allt för pigga på morgonen sen jag fick krama toaletten ett tag. Låg kvar i sägen till två då var ja tvungen att gå till skolan för att ha utvecklings samtal. Gick prima balerina är så duktig så. Sen fixade vi till barnkalas som vi ska ha imorn o det kommer bli så himla nize :P barnen kommer älska oss vi ska ha pirat tema så ska snart leta fram nåt sjörövaraktigt som ja kan ha på mig. Åkte till farmor sen o fikade sen åkte ja hem med Jane. Var så himla trött o frusen så tände massa ljus i badrummet o tog mig ett kokande bad det var jätte skönt o samla lite nya krafter. Ska ta det lungt i helgen vara med caitrin o co på lördag sen vet ja inge mera funderar på om nån är sugen på halv åtta hos mig? ;) tjingeling puss o kram skumbanan (=

Kommentarer
Postat av: C

Haha bakisemma :D

2008-11-06 @ 20:56:33
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0