Godkänt

YÄHY fick godkänt på matte provet idag =D as skönt o slippa göra om det. Skolan skolan skolan idag =( inte så jobbigt men ändå :P hade religion på morgonen inge jobbigt alls snackar bara hela tiden. Sen hade vi gympa bii test/ kontitions test fick precis samma som ja sprang på förra gången men tills nästa ska ja få bättre. Tur att det inte hade blivit sämre alla fall. Tror ja sprang på 8,1 så jag är inte nöjd med det. Över 9 nån gång. Lunchen var sketa go idag allt var typ hemma gjort. Grädd sås osv. =) smasken. Flum flum håltimme. Sen typ inget viktigt och sen matheee prov. Imorn är en kort dag som ja gillart!
Sen är det helg!!! skönt :D hare nize puzz hejz



Kommentarer
Postat av: C

Härligt emma :D haha snygg bild:P

2008-11-13 @ 21:12:54
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

nej, jag har vart lite off ^^

nej men jag jobbar mycket med dementa. och snart ska jag antagligen börja jobba med autistiska barn. ska bli super kul.

tänkte komma och hälsa på i skolan nästa vecka :) hihi..själv då? du går kvar i skolan o så? hänt nått nytt sen jag slutade? :D<3

2008-11-14 @ 13:27:45
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0