Hemma från Riga

Nu har jag äntligen kommit hem från Riga. Har varit jätte kul men det var riktigt skönt att få komma hem till min egna säng även fast vi hade det riktigt bra på hotelet men på båten sov man inte lika bra. Vart vara nån timmes sömn inatt så är ganska trött just nu så tar o berättar om resan imorn. Har massa saker att berätta så ni får hålla er till imorn. Pelle ligger o kurrar vid mina fötter så ska krypa ner under täcket läsa lite sen somna TIDIGT super tidigt det skulle vara grymt skönt.
Glöm inte att Gå in o kolla på folket som var och intervjuade oss innan vi åkte: http://www.folket.se/folket/standard_article.php?id=221318&avdelning_1=101&avdelning_2=102&t=1123631491

Sov gott för det kommer jag göra puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0