Lager 157

Todelo, har varit på lager 157 med lisa o bror idag. Fick bara lust att åka dit så ringe o kollade med lisa som var på. Precis när vi skulle åka hänger broder också på. Han var så snäll o ville inte kolla på kläder själv så han kollade med oss så följde vi med han o kolla sen. Var riktigt trevligt =) köpte ett par jeans baggy faktiskt får se hur det blir om ja använder dom mycket eller inte alls. Två linnen, trosor o bh.
Var ute i skogen med Lakris idag också pigg kan ja säga att han var inte blivit riden på två dagar så kanske inte är så konstigt. Jag orkar fortfarande inte berätta om Lettland än det är så mycket så måste ha mycket tid o ja tänkte ta o lägga mig o läsa lite läxor snart. Kan säga att jag vägde två kilo mera än innan resan. Sovmorgon imorn tll cirkus halv tio =) sjöning.
Bror spelar guitar för mig just nu han börjar bli mycket bra på det nu. Gjorde frukt dessert förut med kiwi, aprikoser o hallon kan lägga in en bild på det nån dag orkar inte just nu eftersom ja inte har nån sladd så måste skicka mellan datororerna. Nu ska ha göra nått annat puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0