Misslyckad bakning

Idag har jag varit på mässa i stockholm. Trevligt var det åkte med några från klassen. O träffa många man kände där också =) Kollade på ice age 2 i bussen. Käkade donken så nu ligger jag minus igen med min nyttiga kost.... Plockade med massa gratis saker pennor o skit, går ju åt så att säga. Kollade film på hemvägen som ja missade slutet på. Om ödet några som åkte berg o dalbana och en tjej såg att den skulle krasha så hoppade några av o dom dör i ordning efter hur dom skulle ha dött om dom åkte. Nån som vet vad filmen heter så ja kan kolla klart på den? =)

Igår var det teater med skolan i stadshuset om rullstolsbundna som var himla bra. Åkte hem i det mysiga vädret. Det hade nämligen hunnit börja snöa medans vi kollade så kom som en glad nyhet när man klivet ut genom dörren och ser den nyfallna snön. Härlig känsla! Men inte lika kul o åka hem i det lilla ovädret men kom hem levande. Gick ut och lekte med Julia min lilla kusin som hade sovit över hos oss. Var så himla kul med snö. Hon gick in efter ett tag men så liten som jag är stannar ja kvar ute själv o rullar mig en stor snö boll tills mina mukler inte orkade rulla mera. Var skit kul att göra precis som man gjorde för ett antal år sen. Värt att pröva :P

Åkte på föreläsning om hästens exteriör bedömning. Den var riktigt bra och intressant alltid kul och lära sig något nytt.
Matte är roligt!!! tycker jag alla fall idag. Har pluggat massa men det är ju så roligt när man förstår hur man ska göra. När det bara rullar på men så är det väll med dom flesta sakerna, kul om det går bra. Men i matte går det ju inte bra så ofta så då är det ännu roligare när det går bra. Hängde ni med? =P
skulle även försöka baka en sorts sesam kakor men det blev inte som jag hade tänkt mig. Man skulle smölta sockret men det slutade med att sockret tokade, jag brände mig, det blev för kallt och tillslut efter ett par experimen vart det en så kallad smet men när den hade kallnat smakade det bara socker och blev inte alls som ja tror att det ska bli så får se om ja testar det nån mer gång vart inte så himla nöjd denna gång alla fall. Testa gärna om ni vill. Sesambräck kallas det.

Min lilla kisse misse pelle kom nyss o hoppa upp i sängen o la sig på min mage så det är lite jobbigt att skriva just nu när det ligger en lite tjockis ivägen.

Hare nize puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den heter final destination 3 :P finns en etta och tvåa också ;)

2008-11-24 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0