baka en liten kaka av smör

Denna dag har varit korvig. Hade matlagning på morgonen gjorde bara massa feta saker milkshake, choklad, glass o massa sånt åt vi bara så jag kan rulla fram om ja har lust. Men jag har inte lust med det så ja tar benen. Skulle söka bidrag men det ville dom inte att vi skulle få så vi ska försöka mera på måndag. Försökte också fixa mitt historia betyg som har fuckat sig men det gick inte heller så mitt betyg är inte ko just nu. O var till banken också för att fixa tillbaka mina pengar men det vet ja inte heller hur det blir med, inte säkert att dom drog pengar eller nåt sånt skit  bara krongel just nu. O mamma hade inte lust att åka hem just nu så det var itne kul! meeeh hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0