Freitag

Soft dag idag må ja säga ;)  slutade skolan halv tolv. Vi käkade bara massa o nyttigt. Jag lagade pizza som vart skit god ;) kladdkaka, bullar och nån bakelse gött som fan. Klippte mig också kort men inte slitet längre =) Var med hoa i skolan ett tag hjälpte henne med läxan lite och köpte nytt busskort så snart kommer jag att hitta mitt gamla det brukar alltid vara så. Åkte till pappas jobb sen han vart så glad att han visade runt mig där inne. Hämtade bilen och köpte godis på vägen hem!!! känns inte bra men åt bara några bitar gav bort resten till lisa så ja inte kan äta upp det. Men nu äter ja en frukt så det är ju bra. Var ute med lisa o skrållan på promenad i höstvädret. Jobbigt att röra på sig men skönt.
Var faktiskt ute och gick med moderjord igår. Pluggade lite granna också så har kommit lite längre. Måste gå o snyta mig snart det rinner lite i nosen. Tror ja börjar bli förkyld eller så är det för jag har varit ute massa. Ha en trevligt fredag och helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0