Grappa

Har inte skrivit så mycket på ett tag och ska inte skriva långt nu heller. Har tänkt att sova så ja orkar upp till skolan imorn. Har varit i skolan idag åkte hem sov med pelle ett tag sen gjorde jag iordning mig, åkte in till stan käkade på grappa med (råttan) linn oeh hennes vänner. Gött men ångrade att jag tog bilen eftersom dom flesta skulle ut efteråt men jag får väll taigen det i helgen kanske. Det smakade alla fall gott  åt en pizza.

Kanske lite pytte kort om helgen. Fredags ledig bakade kakor med piiine. Lördags jobba. Kvällen party hos eve det var trevligt. Krogen efter det men eve o morten åkte hem tidigare den pussyn. Sov där alla fall. Åkte med moster o firade min bror, han fick ett ölspel som jag hoppas han blev glad över. Och så är jag smartast och värmer folie u micron så det vart lite åskväder där inne kan jag lova. Men den överlevde det med :P sov nu så gott puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0