Hon ramla!

Har inte skrivit om nåt på ett tag tror ja kommer inte ihåg men har inte hänt mye heller så spelar ingen roll. Skolan hela dagen igår fikade med mamma på tuna park köpte nya skor också. Sen stannade ja kvar i stan ett tag.
Kollade på en dokumentär el liknade på religionen om nån kristen sekt/rörelse så himla skummt och stackars barnen var helt hjärntvättade fattar inte hur folk kan vara så troende. Dom skulle offra sina liv för jesus. Ne ush det är inget fö min del klara mig bra utan att gud är med mig i varje sekund. Jag bryr mig inte ens om "han" finns för jag kommer aldrig träffa på snubben. Gympa sen i badhuset fett skönt o simma livräddade docka också, tur att vi inte behövde dyka ner så djupt för då blir det så läskigt ja får panikkänsla när ja dyker djupt ner. Men milla var duktig o hämta dockan på 4 meters djup när brecka hade tappade den. Goldenstar! Vi lekte sen i äventyrsbadet, Kom lagom till vågorna också, själva var vi också så det var skit kul :D Bastade massa sen käkade vi på donken som inte alls var bra för magen. Men hade ju simmat o sen red ja när ja kom hem. Ska rida två timmar imorn och bada massa på lördag. Kanske tar en promenad imorn också.
Just de när lisa o ja var ute o red idag busade vi nog lite för mycket på hemvägen så collo fick nå ryck o drog in i skogen så lajsa ramlade rakt i backen stackarn fick ont i ryggen. Men ja har klämt på henne o hon survive. Men kul vare för det brukar alltid vara ja som ramlar o gör illa mig. Var nästan ett år sen hon ramla sist och hon ör aldrig illa sig heller. Ja lyckas nästan alltid klanta till det blir farligt nu när ja inte åkt av på ett tag så det kommer säkert snart. Urshii ursh. Har massa fucking läxor att göra som ja har kämpat med länge men aldrig får gjorda men ska SKA MÅSTE göra klart det snart annars kommer ja bara hamna efter o då kommer allt skita sig totalt. Så ska försöka sätta fart med det nu ha en trevlig kväller haj haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0