Kladdkaka

Sitter o käkar kladdkaka nu :D sketa gott. Hade tänkt att plugga men har inte kommit så lång än men snart så. Skolan idag var seg. Skulle ha projekt arbete på morgonen men både linn o malin var sjuka så ja kunde inte göra nåt då. Svenska var seg men satt bara o prata hela lektionen sen slutade ja. =) gick ner på stan med milla o kolla på klänning som ja kan ha på mig på fredag men den ja ville ha var min storlek slut i =( ska kolla på tuna park annars måste ja hitta nån annan. Åkte ett bussen hem med milski båda somnade:P el ja tror hon gjorde det ja gjorde alla fall. Har ju bara käkat kladdkaka sen ja kom hem nu ;)
Käkade pizza igår det var nize. slut på info puss hej

Kommentarer
Postat av: camilla

maah ge mig kladdkaka:D japp jag somnade :P

2008-10-21 @ 16:34:29
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0