P-böter

Idag torsdagen den 23/10 2008 fick jag min första parkerings böter!!! det var inte ett dugg kul på 400:- men det är bara att betala o se glad ut.
Jag hade brottom till gympan, var halvvägs o köpa biljett men sket i det sen men det ångrar ja mycket skarpt. Ska i fortsättningen betala hela tiden även fast ja har brottom.
Hade ingen religion imorse eftersom vi var på "teater" igår så hade sovmorgon till 10 sen håltimme till två och sen hade ja två lektioner. Sista lektionen var matte och jag fattar 0 just nu. Kommer aldrig klara den där kursen allt har bara blåst iväg känns det som, kommer inte ihåg någonting knappt. Har rensat alla kläder vi ska ha med till Lettland också. Jag är så himla nervös att vi kommer bli bortrövade av ryska maffian eller nåt sånt. Men det kommer säkert gå bra o spännande. Har fyllt bilen med alla mina kläder som ja ska ta med till skolan imorn. Ska ut o gå med lisa nu tjao

Kommentarer
Postat av: C

haaha du va ju inte ensam om p-böter iallafall :P

2008-10-23 @ 22:11:22
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0