Skit dag

Det är har varit tråkigt att skriva blogg ett tag nu men har inget kul att göra nu så vf inte liksom.
Sovmorgon imorse det var bra. Hade prov på svenskan gick inge bra. Lunchen var AAAAAAAASSSSSSSSS bra tacos ;D inte riktigt som hemma men det var fan riktigt nize ändå. Camilla lyktberg tog den sista kättfärsen på rimnagymnasiet! Blev våldtagen utav hoa å hårt sen. Jag  överlevde men det var nära att ja avled av mina skador. Lite annat trams sen men satt i datasalen o vänta på bussen men när ja väntar på den har ja tappat bort mitt busskort! det var inte åkej. Fan skit surt. Och min mobil får spunk funkade inte alls. Snodde lisas när hon kom på bussen. Hemma läste ja mejlet från forever men dom sa att våran beställning som vi gjorde förut var ogiltig o att dom inte kunde skicka kläderna men mina 2000 är fortfarande borta =( så jävla lågt. Åkte upp till lisa sen, skulle släppa in hästarna sen men så klart stack ju dom också iväg. Red i skogen med lisa sen trevligt men på väg hem var det mörkt så missade en gren som smällde i facet som inte var så himla skönt. aja alla har väll skit dagar ibland blir säkert bättre imorn hoppas ja. Har tänkt göra massa saker: rida, promenad/träna, plugga, tuna park, umgås med eve, städa och massa annat bra. Hoppas att ja vaknar tidigt eller ne det vill jag inte men inte för sent heller. Är lite surt att mamma skulle plugga hemma imorn men då har ja alla fall bilen :D Hon fyller föresten 44 bast idag. Per hårar vid mina fötter så sängen har återigen förvandlats till en kurd. Jag har fortfarande inte hittat sladden till kameran så det är lite dåligt med bilder överallt just nu. Den mäste ju ligga nån stans så nån gång måste den ju komma fram men man vet aldrig när. Nu tror ja bredbandet är surt för det funkar inte just nu som ja vill så ska jag har skrivit klart nu puss hej


Kommentarer
Postat av: jeja

kåtis du är bra

2008-10-10 @ 13:06:14
URL: http://jenniferbeckstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0