Vitlök

Jag känner mig inte trevlig luktar mycket vitlök just nu urshii.
Varit i skolan idag tråkigt. Hade projektarbete på morgonen vi sökt pengar o så vidare. Linn och jag åkte även till ica maxi o hämtade en hel del blöjor så nu behöver vi inte köpa nya på ett tag ;) Somnade på svenskan sen haha gå inte på camillalyktberg.bilddagboken.se så får du se hur snygg man är :P Åkte hem med ett bussen. Sen gjorde jag många försök att plugga men ack nej vad det var tråkigt käkade massa kakor istället. Måste få det gjort nån dag men idag var inte den dagen. Lisa räddade mig från dom hemska köttätande böckerna så prata med henne sen var vi ute och red. Har inte gjort mycket mera än så idag och tänker inte gör det heller :P jo funderar skarpt på att sätta på en film men om det blir så vet man aldrig. men hej hej hej hej då

Kommentarer
Postat av: camilla

Det ska vara clyktberg.bilddagboken.se :)

2008-10-14 @ 19:27:29
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0