Dagens

Har varit jävligt trött men vet inte vf. Har varit på väg o somna flera gånger. Hade en religonslektion på morgonen sen gympa. Orientering ja sprang runt i skogen med malin vi var fett bra var dom enda i klassen som ens hade hittat några nummer. Sprang som små djur i skogen. Äta luch efter det fett god med veg mat ;) håltimmen gick milla o ja ner på stan o kolla lite. Köpte present till min bror som fyller 17 år på söndag =) Hade två lektioner efter det. Måste bara säga att våran matte lärare är grymt skön. Där är ett land och det är det andra talet som måste lära sig språket :P eller du får inte diskriminera talen alla måste vara lika glada. Yes åkte hem med mor o hennes vänner eller ja åkte hem halva vägen själv dom skulle till lager 157 o mamma sms o sa att dom hade skidkläder och jag är ledig imorn och mor o far åker till västerås så kanske kan passa på o åka dit ;) eller så gör ja något annat ointressant.

Jag ska snart åka in till tuna park och köpe mig och min far usb minne =) sen ska jag besöka farmor o farfar en lite sväng hade jag tänkt mig hare bra puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0