Malmköping

Igår följde ja med Jeja hem efterskolan men så lätt var det inte att komma dit kan ja säga. Jeja tog en tidigare buss o ja skulle ta en vid tretiden för hon ville hälsa på sin farfar innan. Hänkade på Bianca o hennes kille dom släppte av mig hemma hos jeja men hon var ju kvar hos sin farfar så ja försökte hitta till busshållplatsen o det tog sin lilla tid efterlite funderande kom jag rätt men hon svarade ju inte på mobilen så ja satte mig mobbad som jag är i en buske typ en 20 minuter till hon call me. Vi fick besök av en Hanna som peta i min näsa. Åkte ut på vishan ockå till hennes far. Söta o illaluktande hundar. Men vi vart homies ändå.
Det var en soft kväll fast vi inte gjorde så mycket =) danke <3 igen nån gång kanske? Jejas syster fyllde 16 år idag men jag var trött så jag kom aldrig o grattade henne men grattis ändå :P

Var på studiebesök på röntgen med klassen idag. Det var kul men man har ju redan vart där ett par gånger. Båda för egen del och andras. Men fick jämnföra massa röntgenplåtar det var intressant.
Käkade på royal kitchen på lunchen med sandra, milla, johanna o bianca sketa gott vare och som vanligt var det ja som moffade mest. Det är så det ska vara ;)
Föreläsning med hare krisha mukada mu typ lite speciell o seg karl fast det var kul o höra andras syn på livet. Åkte med busen hem efterskolan o åkte ganska snart igen in till stan för att träna med pajn o fittdippen :D Det var skönt att minska ett hg flerre men jag har redan ätit tillbaka det ;)

Kollade på idol nyss o det är ju så jävla kul o se alla som tror dom är så bra haha ja bara skrattar ÅT dom. Nu sitter ja med pappa o kollar på efterlyst o det är inte lika kul men spännande.
Imorn är det skolfoto också o sånt hatar ja men ska vara med ändå måste bara hitta vad ja ska ha på mig. Värst är ju att vi har gympa innan o ja blir alltid så svettg o röd hahah fult låter det men får väll ha 5cm smink som .... brukar ha.
Harry pojken ligger på mattan o kollar runt han är så söt :D och grabben är geggig i ögat också.


Kommentarer
Postat av: camilla

oh gosse harry :) han borde bli vän med morris :P

2008-09-17 @ 21:41:34
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0