Rubriker suger

Ja kommer aldrig på vad ja ska skriva för rubrik det blir alltid nåt fult. Vad är det som ska stå där bara nåt helt meningslöst eller måste det höra ihop med inlägget? ja har ingen aning.
Var o hämtade min bror nyss från bussen tidigare än vi bestämt så det var ju skönt ska försöka sova också.
Ikväll har ja suttit framför datorn o spelat spel japp sant barn spel rollercoaster gick jävligt bra ska ja säga. Det är fan jävligt kul o spela meningslösa spel tiden gick ju lite fortare också. Ja har även kolla på en film 21 den funka. Hoppas att ja har nåt kul att göra imorn alla fall. Får värsta anfallen eller nåt annat stört av att vara hemma så här mycket. Faktiskt så känner ja mig riktigt besviken just nu på vissa personer bryr dom sig verkligen på riktigt eller är det bara ett spel för att själva känna sig glada? vissa vet jag bryr sig på riktigt men det är några som står nära som ja tror så om faktiskt men klart ja kan ha fel men ja det känns som det ligger lite sanning i det. Jag kan väll inte vara helt trög? eller så är jag så jävla egoistiskt att ja bara tänker på att ja ska ha det bra. Det har ja svårt att bestämma men ja känner mig inte helt ego. Alla är egoistiska mer eller mindre men lite ska man vara, annars bryter man ju ihop. Ne slut på mitt skit snack. Ni som inte känner igen er som ja tror dom flesta inte gör så ta inte åt er men ni som känner igen er och kan erkänna att ni kanske inte alltid har rätt ta åt er och ändra på er istället. Om det är nåt jag gör dåligt/fel eller vad som inte passar dig berätta det för mig annars kommer ja aldrig veta om det och kommer aldrig kunna ändra på mig? tack för att du läste all denna skit får se om ja ever skriver igen. hej då!

Kommentarer
Postat av: josephine

emma :( <3

2008-09-14 @ 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0