Shule

Suger men jag är här alla fall. Har två lektioner kvar har inte haft nåt o göra sen imorse typ men skönt för då kan jag sitta vi datorn för hemma har ju internet slutat fungera vet inte vf men nåt med berdbandsbolaget för det funkar inte för lisa heller. Bajskorv säger jag bara!
Det var ett tag sen ja skrev så ska ta helgen lite kort. I fredags var ja nere på stan med piiine o handlade present till eve. På kvällen festade ja med tandlöse bo, cattis, piiine, gabri o jerba. Förfest hos en gammal bonde. Sen gick vi till en annan fest men det slutade med att securitas kom o slängde ut oss och när vi är på väg till bussen snubblar bo i slår sänder tänderna. Den lilla tösen säger jag bara. Ena framtanden böjde sig bakåt och den andra gick halft av o ett jack i läppen så jag följde med en ambulansen upp till sjukan. Dom gjorde inte så mycket där tog trycket o alkotest 2.0 promille ;) haha tur att dom inte tog på mig alla fall ;) hon såg jävligt söt ut helt blodig o tandlös men vi var bara där till tre tror ja sen stanna ja över hos bo över natten så hon inte behövde sova själver. Hunden väckte mig men hon är söt ändå =)
I lördags skulle vi fira eve, morten hade fixat ett barnkalas på donken skämmig som fan men kul som fan haha.
Förkrök hos eve med morten, fluff, kalle, affe o hans tjej. Sen drog vi ut på krogen det var nice som fan. ;) Fick fan inte sova länge skulle åka till mina kusiner vid 11 men tårta sitter alltid bra ;) Testade nitedo wie den där plattan man står på vet inte vad det heter åkte backhoppning ;) fett bra var ja. Var på bana o red med lisa. collo var jätte duktig men han orkar ju inte så mycket vi avslutade med o tävla lite på åkern. Åkte på "middag" hemma hos eve sen med hennes vänner Gött som fan eftersom det var pannbiff ;) Careboxen var ju ändå best.
Lång dag  i skolan slutar 17.40 började halv nio imorse men har inte haft nåt att göra eller ärligt så har ja inte orkat men börjar matten om en timme. Imorn blire att åka till vingåker med eve o morten kanske nån mera också. halvstudiedag också så slutar vid tolv både tisdag o onsdag :D yes
Just de min kusin johan hade köpte en as snygg dator! Fast lite dyr för mig men vart jävligt sugen på o sälja min o köpa den.

Kommentarer
Postat av: camilla

tss :D

2008-09-22 @ 13:27:54
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: camilla

svar: haha jag har ju de :P

2008-09-23 @ 20:39:57
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0