Skolfoto

Det var skolfoto idag o sånt tycker väll ingen om men skit samma ja ställde upp o var med men fick ju fan sitta ner då som jag hatar det blir fullt med prinskorvar på magen som syns oerhört mhycket!
På religionen kollade vi på en film om olika sekter och ja måste bara säga att dom som styr såna måste vara helt sprängda i bomben det är ju helt sjuk hur allt det funkar skulle aldrig vilja gå med i en sånt ja tror ja skulle må så dåligt av det. Har det bra som jag lever nu. Men efter det gympa spelade boll ja var djurig men det är kul o bråka funderade för ett tag sen att testa på rudgby för att få av alla energi men skulle säkert vara skit läskigt när nån kommer springade mot en för att tackla ner en. Ne det räcker med tacklingarna i skolan o lite bus för mig. Håltimme efter det gick o käkade i skolan sen gick jag till wahlbom där caitlin o bianca va =) sen gick vi o tog kortet. En lektion där vi planerade barnkalas efter det. Sen sist men inte misnt en mattelektion o ja måste fan säga matte är ROLIGT alla fall när man fattar vad man håller på med. Åkte med pappa o handlade lite mat o på systemet sen köpte vi KINAMAT mumma så har moffat i mig massa friterat o allt. Har suttit o pysslat tills nu men ja kan inte säga med vad ;) hemlis ska läsa lite eller sova snart har ont i huvet och mår illa lite och ja har ändå inget att göra så varför inte skönt o lägga sig tidigt nån gång hare gött pussi <3

Kommentarer
Postat av: camilla

haha prinskorvar :D

2008-09-20 @ 21:45:14
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0