Spex foto

Tog det trevligt spex fotot i skolan idag =) vi var men in black o det var helt okej fint ;) eller  nice om ja får bestämma. Alla hade kavaj o musche o sandras ingeborg var med en liten gullig mops :D

Men jag började dagen med att åka till vilsta o rida en privatlektion för stina på trevor o ja kan inte fatta gallop längre! men annars gick det bra var ju länge sen jag red seriöst. Sen stressa ja som fan till sjukhuset för att lämna blod. Gick bra, vart inte som förra gången ja lämnade då höll ja på o svimma. Åkte till skolan sen hade lektion i fem minuter sen börja vi fixa oss till kortet. Efter skolan åkte jag hem o red på lakris =) körde hårt med honom hoppade några skutt, galloperade till monsterbacken i hållsta och tillbaka han vart en lite sjö efter det :P
Örnen sa att han ville följa med mig ut o gå men ja vet inte om han har ändrat sig eller nåt. Just nu sitter han o lirar guitar.
Har tvätta "min" lilla bil också den var så fin så fin :D imorn blire skolan hela dagen sen hoppas ja att det är nån som  har lust att träna med mig =) Fredagen vet ja inte om ja ska rida eller inte. Jobba på lördag, party hos eve på kvällen :D fira lille bror på söndag och jag har inte köpt något åt han än.
 
    Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0