Städning

Därför: det är fett stökigt hade pysslestund med mig själv igår. Och så vanknade jag inatt o hade värsta huvudvärken, mensvärk och illamående så stökade till ordenligt då. Så klart ska ja ta reda på det nån gång. Vet inte när det sker har massa annat o göra idag. Inte att träna tror ja alla fall är stel o träningsvärk i ryggen så ja tror ja sparar det. Kanske blir en liten ridtur med lisa. Sen blire party tonigt :D Imorn ska vi fira eve det blir förmodligen kalas på donken ja kunde inte slå det förslaget som morten hade kommit på men det är jävligt bra tycker hon ska ha turtelsdräckt på sig medans hon äter. Och nu hoppas ja verkligen att hon inte läser min blogg det brukar hon inte göra men du som läser får inte säga det till henne! i kill you! Lovade o gå nut på krogen imorn med så nu kommer alla pengarna rycka ;) men skit samma. Mycket saker på gång för mig just nu som ja måste spara till men ja har varit hemma två helger nu så det behövs faktikst. Fast jag är inte på party humör men kanske är för man vakna för inte så länge sen.
Och min bilskiva är repad! :O bajs o mitt lime wire funkar inte så ja har inget kul att lyssna på när ja cruisar runt fast det är inte alla låtar som laggar.
Föresten har piiine o jag pratat om att åka på kryssning den måndagen efter hon har fyllt nån som hänger med? ;) party liksom. hör av dig :D pus hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0