Tråkig lördag

Oerhört tråkig lördag kommer det här bli är sjuk så är hemma och har varit de sen i torsdags men det är skönt att slippa skolan ett tag. Men nu börjar de bli riktigt tråkigt har inget alls att göra. Skulle vilja åka in till tuna park men dom stänger ändå snart så det är kanske lite onödigt, man ser ju ut som hej kom o hjälp mig också. Fast igår åkte ja till piiine o kollade på film med henne o krabban blev bara en dont mess with zoahn = Helt okej bra. Och idag har ja resat min garderob o tagit bort allt gammal som är furt. Blev väldigt mycket. Var med lisa igår också vi körde hästarna o shit vad svettiga dom blev efter den lilla rundan. Tjockis pelle ligger o sover i min säng just nu o det har han typ gjort hela dan kom till mig imorse innan ja gick upp sen har han bara rört sig för att kolla om det fanns nån mat eller snurra runt ett varv =) ja tror ja ska sätta på en rulle eller nåt sånt så ja har nåe o göra. Hare gött puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0