Tuna Park

Piiine o ja hade en trevlig stund på tuna park :D <3 Hon hade inga pengar så hon köpte inge men ja köpte ett par skor, ett halsband och örhängen ska lägga upp bilder sen för den som vill se =) Det tog ett tag innan ja kunde bestämma mig om ja skulle ha skorna eller inte skulle vilja haft en storlek mindre så vi han åka in till stan o kolla där och äta på besta spicy ho :D nummer 4 så klart också ;) sen tillbaka til tuna park för att ta skorna alla fall ja tror nog det blir bra problemet är ju å klart att dom är vita o snart kommer der börja bli lerit o bött över allt så dom kommer väll snart bi skitiga men shit samma. Får väll köpa nya sen om det behövs det är ju bara converse skor så det kommer ju bli för kallt sen också. Men vita skor är ju så damn snyggt ;) JUst de köpte nagelack också det ena var snyggt och det andra var fult men det visste ja ju inte innan :P Och jag har bestämmt mig för att köpa gym kort så man kan bli veck med alla celluliter o det lösa flerret som är överallt. Nån dag den här veckan som kommer ska ja göra det . Det kommer bli sjuk skönt att kunna börja röra på sig igen ja har varit så himla lat ett bra tag nu men ja tror ja ska ta en promnad nu när ja har skrivit färdigt eftersom ja inte är sjuk längre =) Och det betyder skola imorn med =( ja gillar den verkligen inte men vem gör egentligen det? oj shit nu känner ja mig hungrig igen även fast ja nyss åt men ja ska hålla mig o inte äta nåty isåfall en frukt eller nåt sånt liknande annars kommer ja förstöra min ändring på träning o kost som ja ska försöka hålla. Tråkigt att ja har varit hemma hela den här helgen typ men nästa helg vem vill parta gärnet med mig då? :D annars lovar ja att ja gör det själv om ingen pallar ;) men tror alltid det är nån som vill görat. Ha en trevlig kväll o vi hörs kanske igen Glöm inte att vara ärlig! puss hej

Kommentarer
Postat av: josephine

toppen dag blev det! jag vill parta gärnet med dig ;) <3

2008-09-14 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0