Nytt inlägg

Tja!
Idag är det kallt men det är vackert ute nästan så jag ska söka tillstånd om att hyra en gren i granen i skogsbrynet. Men nej den var redan uthyrd denna vecka eftersom det är sportlov är väll många lediga =(. 
Är klar med praktiken i detta land, AS skönt!.  Jobbar hela lovet. Fader Jan fyller 44 yers på onsdag den 18 februari, då är det bara en månad kvar tills självaste kungen fyller år ;). Snart är det dags att åka till London bara sisådär  10-20 dagar kvar.
Om du är pro som jag och är sugen på något gött baka då en Daimtårta. Så nize.
Fick min andra parkeringsböter i onsdags, körde fast i Eskilstuna centrum o halvljuset pajade när jag var på väg hem en mörk kväller i dom mörka b-town skogarna. O bilen går bra? NEJ!


Kommentarer
Postat av: Jeja

Hejsan emma. jag fattar inget av kommentaren du skrev i min blogg ;) men du tror du att det blir någon kryssning med klassen? PUSSSS

2009-02-16 @ 23:02:13
URL: http://jenniferbeckstrom.blogspot.com
Postat av: Bea wiggosmamma

det är inte bra med böter du emma, svin dyrt ;P

2009-05-20 @ 20:19:38
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0