En vecka senare

Just idag var det en vecka sedan allt studenter slutade skolan. Skönt men ändå inte.
Full fart på jobbet varje dag. Har varit ledig två dagar nu men ska til jobbet vid två. Skönt skönt. Ledig imorn tänkte dra till gustavsvik då eftersom vädret inte tillåter ett bad i det fria. Sen jobb resten av veckan och måste fundera ut vad jag ska göra på midsommar men något blir det ju så klart.

Var i vilsta igår och kollade på sm tävlingarna och marknaden. Åkte med moder till lager 157 sen och kollade lite. Köpte ett par jeans, linnen o trosor. Smakade även en av dem godaste kakor jag någonsin ätit! en Snickerskaka som jag nästan skulle kunna döda för. Tror vi har ett recept på såna och jag bara måste göra såna någongång snart.

Ska ta och plocka undan lite granna nu sen åka till jobbet. Ha en skön söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0