STUDENT 2009

Jag har tagit studenten fy fan vad jag är bra!
Nu är det gjort och kommer aldrig göras igen. Var en underbar dag på många sätt. Både kul och spännande men också helt hemskt att allt kommer att förädras. Men jag hoppas att kunna hålla kontakten med dem flesta från klassen.
Och vad som händer till hösten har jag ingen aning om men det visar väll sig. Ska jobba min första dag på kirurgen idag börjar 13.30-21.45 så inget "sommarlov" heller dom är det slut på. Och så är det fint väder då vill man ju bara stanna ute men nej ska vara inomhus hela sommaren. Jobbar i helgen också så för mig kommer det inte hända mycket på ett tag.
Letar efter bil nu också så är det någon som vet en liten och billig bil till salu?
Ne nu ska jag ta och fixa mig så jag kan ta och gå till bussen. Ska ner till mamma innan jobbet och bada eftersom jag har sagt att efter studenten ska jag börja komma igång så det är bara att sätta igång.
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0