1 mån kvar!

Helt sjukt att det bara är en månad kvar av min skolagång för då tar jag och alla andra tredjeårare studenten! Själva dagen ska bli skit kul och självklart kommer jag vara nervös som tusan men det kommer vara så himla stressigt att ja inte kommer hinna märka av det. Men känns helt skummt att bara lämna skolan helt bakom sig el kanske inte framtiden är inte spådd ännu....

Har lite svårt att skriva just nu har nämligen varit och fixat akrylnaglar idag så dem är ovanligt långa. Tänkte att det skulle vara snyggt till balen som är om två dagar på fredag. Är skit nervös inför det med kommer vara så himla mycket folk där, känns som att jag kommer klanta till något typ ramlar och skrapar upp hela kroppen eller att nån tutte hoppar fram. Ush har haft marddrömmar om balen flera gånger nu. Men bara imorn kvar sen är det dags. Ska försöa lägga upp bilder på det sen. Har varit allmänt dålig på både inlägg och bilduppdatering men ska blir en aningens bättre på den fronten.

Matte prov i skolan imorn =(  fattar=0. Ska snart ta och hoppa till kojs så ha det nize puss o kram

Kommentarer
Postat av: C

haha ja på mobilen :(

2009-05-10 @ 15:53:56
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0