Bakis dag

Idag har det varit segt att komma ur sängen men jag lyckades ändå komma upp ganska tidigt om man tänker på när ja somna. Hade en trevligt kväll igår med massa brudar först after work på nybron sen hos sandra och spela spel, en sväng på grappa och sedan harrys. Var himla trevligt men efterfesten vart inte lyckad!
Ska strax knalla iväg till bussen ska in till stan och köpa blomma/något till våran lärare för vi ska dit på middag idag. Himla gulligt at henne att bjuda hem hela klassen på mat. Åh fan kom på nu att ja lovade att ta med kubb men det vill jag inte släpa på bussen trodde jag skulle åka bil. Men men kollar om någon annan kan ta med sig det.
Det är helt sjukt att det snart är en vecka kvar till studenten det går bara inte att förstå. Jag kommer inte inse att jag har slutat skolan fören en vecka eller mera efter studenten.
Men nu ska jag ta o dra på mig ett par braller och traska till bussen.
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0