Choklad muffins

Heeej.
Jag har precis bakat chokladmuffins men dom blv sådär inte så goda som dom brukar bli. Jag glömde nämligen bort båda plåtarna i ugnen så dom blev inte lika kladdiga o goa som ja ville men det finns säkert någon annan som vill släcka sitt sockersug med en torr muffins.
Har haft skola idag hela dagen idag segt! men det är verkligen nästan ingenting kvar längre. Bärjar kännas himla konstigt att bara sluta. Men men typ 3 veckor kvar el nåt sånt.
Bal i fredags, var skit skakis och nervös hela dagen men det gick himla bra och var roligt. =) Lägger upp ett par bilder från kvällen. Har varit ute hos max hela helgen men har fått lite skolarbete gjort men tyvärr blev inte min lärare nöjd över arbetet så ska ta tag i det någon dag. Har inte mycket kvar i skolan att göra ett np i matte, kompletera svenska uppgift och en redovisning sen är jag klar med 3 gymnasieår.

Ska alla fall bli himla kul i helgen ska på studentkryssning då med klassen och vi kommer röja fett!


Kommentarer
Postat av: sandra wahlbom

klart nån vill äta dina muffins, jag till exempel :D

2009-05-11 @ 22:42:31
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0