God natt

Nu ska jag strax sussa men ska skriva lite först tänkte jag. Idag har jag då varit seg men åkte in till stan och drog till sandra sen gick vi till Ulla våran lärare som bjöd på mat, paj och luftgevär var himla trevligt måste ja påstå. Sen gick vi en sväng till Linn och spelade spel och nu ligger jag här och funderar på livet mening.
Imorn tror jag att min mor kommer tvinga upp mig alldeles för tidigt för att åka in till stan ska inhandla krafs till studenten
Blir att åka ut till landet på kvällen lär stanna där hela helgen också. Blir full fart helt enkel.
MÅSTE fixa studentskor snart men jag hittar verkligen inga snygga vita skor, finns massa svarta men inte vita. Funderar på att bryta traditionen med att ha svarta skor har trots allt svart på klänningen så kan inte vara så himla farligt?
Lill killen Harry kom hem idag han har varit borta ett tag nu så trevligt att råka på honom så nu ska han hållas inomhus ett tag. mohaha.
Dröm söta drömmar puss o kram skumbanan.

Kommentarer
Postat av: C

Men eftersom du har svart på din klänning också så är det nog fint med svarta skor :)

2009-05-29 @ 09:59:33
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0