Ledig

Skönt som fan o vara ledig ett par dagar nu även fast jag typ är det varje dag. Igår skulle jag ha skrivit nationella i matte men missade bussen så kom försent, lite surt det enda jag hade kvar i skolan men ska skriva omprov på tisdag dagen innan betygen sätts så måste klara det då. Började jobba halv två till tio riktigt lugnt så klagar inte. Fick mitt sommar schema också verkar vara helt ok. Tror till och med att jag är ledig på midsommar.

Vakna tidigt idag skönt att inte sova bort hela dagen. Ska kolla på min gamla moppe idag som ska säljas och försöka komma lite längre på klänningen eftersom det bara är två veckor kvar till studenten. Hoppas på fint väder i helgen så man kan ut och grilla. Måste ta en dusch nu inte likta ush stå högt i kurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0